28 april 2012

På Åsvägen :)

Sitter på Åsvägen, kom hit för ett tag sen :) Kände att jag inte ides sitta hemma :b
Ida och Jonas var förbi en sväng och drack kaffe här tidigare, dom skulle väl kika
förbi ikväll också, vi tänkte väl ta lite :)
Bjöd även in SnyggSandra, så får se om hon också kikar förbi :)

Jag ska väl ta en till kopp kaffe, sen styra cykeln mot Rävstigen igen.
Börjar bli hungrig...idag blir det stuvade makkisar med korv, korv är ju ingen
favvis direkt, men bad lillebror skära skivorna extra extra tunna, så jag ska slippa
allt för mycket korvsmak :p
Toffe säger att jag är kräsen, jag säger att jag gillar riktig mat! ;b höhö

Testade kläderna från HM, allt förutom dom rosa jeansen satt bra :)
Dom ska jag skicka tillbaka, även den där bhn var lite knasig, men den spar jag ändå:p
Jäääääää...intressant.
Nå hörs sen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar