20 april 2012

Godmorgon!

Jag har sovit klockan runt! Och jag känner mig piggare nu :) Dock svider det lite
bakom ögonen, men ingen fara, värre har jag varit med om :b
Man kan tydligen bli jättesjuk av sjuka småbabysar, inget jag visste, men nu vet jag, Linda berättade
att hon fått lunginflammation av Amanda ...nå vi får hoppas på att jag
har ett bra immunförsvar! :p Och det har jag nog, för jag är typ aldrig sjuk...

Nå igår hade jag en bra dag :) Hämtade Amanda från dagis, vi knallade runt runt runt på byn med vagnen :)
Måste sett kul ut, gick på samma ställen flera gånger ;)
Amanda somnade nästan direkt jag la henne i vagnen, duktig tjej! :)
Degiz hakade också på ;)
Sen när Linda och lillebror kom hem till byn, knatade vi också till Åsvägen, Amanda
vaknade sen for vi till stan :)
Var på Coop och Jysk :) Köpte mig en hallmöbel, har tittat på den möbeln varje gång
tidningen Jysk kommer ut...men aldrig dragit fingrarna ur...
Men nu! Synd bara att alla har en sån, äh! :) Jag är nöjd!:)



























Alltså fan va less , det här med bilderna...vafan kan man inte lägga dom bredvid varandra????
Hoff....nä kaffe ska intas nu!
Vi hörs sen :)

PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. Den passade ju perfekt där :) snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :P Ja jo nog blev det väl bra ;)

      Radera