25 april 2012

Sooool:)

Direkt jag kom hem satte jag mig på altanen här ute:)
Helt underbart väder! Jävla trist att Toffie jobbar stopp nu, annars hade vi lätt kunnat ta en skotertur :p
Fast vem vet, kanske solen fortfarande skiner när han kommer
hem :b

Hoff idag på lunchen brann mina proppar här hemma, fick ett jävlabrevjävel som jag blev grymt matt av, ringde och skällde ut
nån stackars kärring... ja alltså, ibland gör man allt rätt, man följer alla regler och blab lba bla bla, ÄNDÅ ska det tjorvas hit och dit! Förbannat också!
Nä det var inte kärringen i lurens fel, men jag tror nog hon är van att åka på utskällningar och hanterar dessa situationer rätt
bra...eller???

Annars händer inte mycket, pratade nyss med älskade lillebror<3
Funderar på att gå in och lägga igång en panna, men kom precis på att mjölken är finito, så det får vara...vi ska ändå förbi hos Aini ikväll och janka :b Yepp här i byn åker vi runt hos folk och dricker kaffe ;) möhöhö.

Jaja men nu ska jag spana vidare. Höres väl här senare :)
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar