24 april 2012

:b

Okej nu har jag fått i mig lite kaffe, snus och cigg :b Dagen blev genast bättre :b
Fick en lustig känsla att jag måste ringa jobbet (ska jobba idag) så gjorde det...
Givetvis hade det gjorts ändringar hit och dit, jag skulle börjat halv tre, men nu ska jag börja halv två
istället ....ja alltså det är ju tur att man får såna där "känningar", annars hade jag ju kommit en timme försent!
Grrrr....

Vi har , på tal om något helt annat, skrivit ner folk vi vill bjuda på bröllopet, men alltså...
Vi är fast, vi vet inte längre hur vi ska göra :b Ska vi bjuda alla? Ska vi skita i allt och bara vara
vi plus prällen ? :b
Nja kanske nu inte det sistnämnda, men ja...om man nu bjuder till fest, gratis mat och gratis dricka, kan
man inte ta ut nån slags kuvertavgift av gästerna ? Eller vad kan man göra ?
Ni som vet och kan! Kom igen, hjälp oss ! :p


Nu tänkte jag slänga in några bilder från igår.

Bland dom första gångerna som jag fått henne att kolla i kameran :b

Lagar mat <3


Sune och Sigge, så söta så!<3


Syskonkärlek <3




















Nä om man kanske skulle slänga sig i duschen...
Ska förresten ta fram cykeln idag! :P Yäääää!

PÅ ÅTERSEENDE!

5 kommentarer:

  1. Brukar läsa din blogg ibland och har ett tips gällande bröllopet:
    När vi gifte oss tog vi ut en kuvertavgift på 250 kr per person och skrev i inbjudan att vi inte ville ha presenter istället. Det var då ingen som gnällde över det och den summan täckte en del av mat och dryck så då blev det inte alls lika dyrt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket för tipset :)
      Det är några styckna som också gett förslag om kuvertavgift istället för presenter, så
      vi kommer nog kanske köra på det :)
      Sen om man nu vill ge present också, så får man ju det :b

      Radera
  2. Jag har inte vågat skriva nåt om bröllopet, för att jag inte vet om jag är tänkt att bli bjuden och så att du inte ska känna dig tvingad att bjuda :P
    Och.. ja för det första hade det varit jättekul att bli bjuden. Såklart. Du var ju en del i mitt liv för inte så längesen, och jag ser dig fortfarande som min vän ♥
    Men jag förstår å andra sidan om jag inte blir bjuden eftersom dina nära vänner är viktigare just nu.
    Hade jag varit dig så hade jag nog kanske bara bjudit dom allra närmaste (så tänker jag att jag hade gjort om jag skulle gift mig nu). Alltså familj (släkt?) och närmaste vännerna, det brukar bli en del ändå :P
    men det beror kanske på om ni tänker bjuda på allt eller om ni tar kuvertavgift.
    För ja, det kan man.
    Nån hundralapp beroende på vad man får. Mat och eller dryck/alkohol. (det får man ju räkna på vad som är rimligt)
    Vissa brukar avstå från presenter om kuvertavgiften är stor.

    Är så glad för din skull att du hittat nån du vill leva med, och som är BRA för dig ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Peka, det är givet att du är bjuden på bröllopet!<3
      Likaså Nina och Eve. Precis som du säger så har vi ju varit en del i varandras liv.
      Det är mest vänner vi bjudit. Våra familjer är inte så stora, och hans släkt är ju som dom är, och min släkt har jag inte kontakt med.
      Därför har vi även valt in personer som betytt något för
      oss nångång i våra liv :)

      <3 <3 <3

      Radera
  3. Men Ååh jag blir alldeles tårögd nu <3

    SvaraRadera