18 april 2012

Ångest!

Jag klickade just hem en beställning från HM på 864.90 kronor. Jag passade snabbt på att bekräfta köpet innan jag hann ångra mig :p Gör alltid det. Brukar vara inne på flera sidor, lägga saker i shoppingbagen, sen kika i alla och eventuellt ta bort eller lägga till, men det slutar alltid med att jag tar bort allt och skiter i det.
Men nu jävlar, nu har jag gjort en beställning, men ångesten kom samtidigt som jag hann klicka på bekräfta...
Hooofff......ibland får man.........
Nå jag fick ändå ihop hela sju varor, så att så där himla jättedyrt blev det ju inte om man tänker efter;)

Jag och Toffe sitter på varsin sida av soffan, han spelar tvspel, jag sitter här. Tvkanalerna syns inte mer,
vi hade ju gratis i några månader, men nu är det slut på det roliga :p Så innan vi ser tv igen, måste vi
förlänga abonnemanget.
Dock har jag hört att man ska se gratiskanalerna via boxern, men alltså, varken jag eller
Toffe fattar hur man gör...någon som vet? :D

Jaja, Toffifi har gjort kaffe, ska ta.

PÅ ÅTERSEENDE!

2 kommentarer:

  1. haha, jag brukar göra precis samma sak, men nu är det mest barnkläder :P
    Seeen när jag blir smal så kanske jag vågar kolla på kläder åt mig själv igen ;)

    SvaraRadera
  2. Hoff det är jobbigt ju :b Fast Toffe säger att det bara handlar om att jag är snål ;b men det är jag inte!:P

    SvaraRadera