18 april 2012

Ja hej!

Jag förstår inte riktigt hur jag får bort den där rutan längst ner med kommentargrejsimojset...men det löser väl sig nångång. Kanske nån som vet hur man gör , kan hojta till och berätta hur man gör.

Iallafall, har sovit lite längre idag, var faktiskt skönt! :)
Igår var Gulla, Mille, Gert och Inga-Britt förbi. Skönt att få träffa Mille igen!
Fy vad stor han blivit! Helt sjukt vad tiden går fort!

När dom åkt kom Linda och hämtade upp mig, vi for raka spåret till Gve, Valter var/är lite dålig så
Linda blev rekommenderad att åka dit.
Givetvis blev dom kvar där, så jag och Amanda fick åka hem till byn själva.
Vad lille Valle har för åkomma får hans mor berätta om :)
Dom blir iallafall kvar idag också, trist! Jag vill umgås :D



Nu tänkte jag spana runt lite, jag återkommer väl :b
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar