26 april 2012

Eller jaja...

Jag kan väl uppdatera nu då :p

Har iallafall varit fullt upp hela dan :) Mycket roligt! :)
Mamma kom hit, hon hade inget att göra i stan så :P
Älskade mor hade med sig lite mat och så lagade hon tacos åt oss alla:)
En söt blomma och ett litet kort hade hon även tagit med sig, så himla fin,
min underbara mamma!!!
<3


Fille har också varit hit och sällskapat i vanlig ordning, vi har druckit kaffe, snöat där
ute med Toffe och bilen osv :)
Linda och hennes älskade barn har också varit hit, två gånger till och med! :) <3
Och nu är lillebror här :)

Jag började så stort imorse och "storstäda", var bara ett rum som blev någorlunda städat :p
Höhö. Nä men , har fört upp grejer till mitt målarrum, lagt in alla målarfärger och penslar och
sånt skit i gästrummet, för tidigare har dom skräpat i köket, ser nog förjävligt ut där....hehe
Sängkläderna är på vädring, ja jo...dock ligger fortfarande en FET tvätthög mitt i hallen :b
Får se vem som lessnar först och kastar ner dom i källarn ;)

Och bröllopstjosan går framåt :) Tack älskade Gulla!
Bröllopstårtan är beställd, inbjudningskorten är på g hit till byn, jag och Linda ska göra
dom själva :)
Även min bröllopsbukett är beställd :) Det här kommer bli bra!:)

PLU startade förresten idag, inte varit igång sen motorn havererade förra året, nu har Toffie fixat den, och
snart borde den vara i trafik också :)

















Jaja nu ska jag spana lite.
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar