21 april 2012

Lördag

Vaknat för en stund sen, Toffe kikar Irene Huss på datorn så jag passar på att skriva något via mobilen:) Det är lördag och jag är tamigfan LEDIG!!!:)

Får se om vi åker ut idag, verkar ju vara rätt mulet och precis i skrivande stund tittar jag ut genom fönstret och ser att det snöar...
Nå det blir nog bra ändå , man får se vad som sker :)

Annars har det inte hunnit hända nåt speciellt, igår var jag kvar, frivilligt, på jobbet till 23 :P
När jag kom från Svp så var Ann-Louise i lokalen, vi började givetvis surra, och tiden den rann iväg :P

Men ska jag vara riktigt ärlig, så ville jag inte gå hem till ett tomt hus. Toffe ölade med grabbarna och katterna var ute :P
Nå till slut kom min fina, och fin som jag är köpte jag tio rosor från svappiskonka åt honom:) spanade på röda först, men när jag kom tillbaka och skulle köpa så fanns det bara rosa:P
Tanken som räknas;)
Nå nu ska jag nog kliva upp och göra kaffe :)
På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar