22 april 2012

Jag och Toffifi var till Åsvägen med choklad och två lotter till födelsedagsbarnet:)
Det bjöds på tårta och kaffe, synd att man inte är en sån där som gillar kakor och bakelser...
Eller gillar gör jag väl , men inte i stora mängder, och inte allt för ofta. :b
Toffie for iväg tidigare, jag stannade kvar och umgicks med Linda och barnen :)
För första gången skrattade Valter på riktigt när jag hade honom i famn och gjorde
fjantiga ljud åt honom :p Mitt hjärta smälte!
Amanda charmade för Toffe, tror nästan att jag måste hålla hårt i min man nu ;) hehe.

Nu sitter jag och Toffe här på soffan och funderar på vad vi ska hitta på.
Tidigare när vi var ut, startade vi min älskade bil, och ja fyfan, inte visste jag
att man kunde sakna att köra en bil så här mycket! Nästan lust att ta varvet runt kvarteret..
Nånå...PLU ska förresten bogseras hit till gården idag, motorn är fixad, Toffie har väl
nå små fix kvar, sen är det väl bara ställa på den :)
OCH efter det, får han då ta och fixa min piss90 :b
Väldigt intressant ja...


Jaha och nu står det still. Kika på nån hund och katt bild istället. Vi hörs sen !:)





PÅ ÅTERSEENDE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar