6 augusti 2012

trött!

Sitter på jobbet, har ett litet breeeeeejk.
Jag är så förbannat trött så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Shit..märks att man blitt äldre :b
Tål ju inget nuförtiden, baksmälla i flera dar efter att man intagit alkohol...hojj!

Jag längtar tills vi får dra till utlandet, där ska jag fan vila upp både kropp och själ.
Givetvis tar man väl nån drink nån kväll, men jag ska fan mestadels ligga och lapa sol och shoppa hem nåt fint! :)
.
.
.
.
.


En sak jag funderar mycket på, det är egentligen hur smart du är som var med någon som skulle gifta sig?!?
Säger väl allt om dig egentligen...sen behöver du inte tro att jag inget vet att du har kontakt med honom än idag, för det vet jag...det förstår jag mig inte heller på, vill man ens inleda nåt med någon som nyss varit otrogen och sumpat ett bröllop? Hmm..ja..världen är full av stolpskott och idioter.
Och faktiskt gör det mig inget att ni har kontakt..egentligen bara kul :) Så fortsätt på.
Hoppas du kan ta konsekvenserna av det du gör/gjort också :)

Jeje...fick jag ut det också..nåt jag funderat mycket på. Jag blir då bara förbannad och lite äcklad om nån snubbe med flickvän kommer och stöter på en..kanske man inte var så jävla brydd i yngre dar, men nu, nä fy vad äckligt!
Blä.



Jaja, nu ska jag arbeta vidare. Vi ska tydligen käka tacos idag. Det är ju gott.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar