22 augusti 2012

Jaja..

Kuljul att jag sover! Huvet exploderar snart! Har ont, brukar aldrig ha ont i huvet...inatt har jag legat och kollat en massa serier, grubblat, undrat, gråtit, skrikit osv...frisk? Jadå.
Om ca fyra timmar ringer klockan, stressad? Nej absolut inte!
Nå det är väl så här livet är gissar jag.

Livet är hårt mot dom hårda var det nån som sa åt mig..inte vet jag om jag är så hård, så du käre "skapare" kan du snälla göra mitt liv mindre stormigt med mindre motgångar?? Nä just ja, jag tror ju inte på Gud!
Nå vi kämpar väl på i vanlig ordning, eventuellt att jag är lycklig när jag är gammal, nåt att se framemot iallafall!

Känner den negativa energin runt omkring mig nu...jag vill inte smitta av mig..jag tycker inte ens om negativenergi!! Vem gör det?
Jaja går väl över........

Hoff nu ska jag göra kaffe, röka cigg och tycka så jävla synd om mig själv!
Hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar