11 augusti 2012

Godmorgon!
Tänkte uppdatera här lite med text och bild, men jag is fan inte. Hämtade ut mitt Ellospaket igår och jag älskade hängselbyxorna! ;)
Det var typ det...nä men ska dricka kaffe. Hoff vad jag känner mig less alltså, det är en grej som jag stör mig på så förbannat jävla mycket på, men jag vet inte hur jag ska säga det, istället är jag elak, så jävla mycket lättare. Mot mig har man också varit elak, MER än elak...
Fyfan vad jag har fått ta emot skit från den här jävla släkt/familjen och det slutade ju tydligen inte där, nä för den man älskade av hela sitt hjärta bedrog en också!!
Fyfan jag vill bara skrika och vräka ur mig ett och annat, men alltså ja..jag lär fan bryta ihop en vacker dag känner jag. Orkar fan inte med det här skiten längre...ni är lika sjuka och omogna, hela jävla högen.
Ja ni kan ju vara lyckliga att ni fått en människa att bli totalt fucked up i skallen...men inte lika fucked up som ni är dock!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar