21 augusti 2012

Goddag.

Har som sagt ingen dator, så dessa uppdateringar lär vara mer sällan än ofta...Men vad gör det? Jag skriver här för min egen skull och inte för nån annan. Sen att andra hänger här och läser det jag skriver är ju bara trevligt :)

Jaha, idag tvättade jag tre maskiner. Får fortsätta tills allt är tvättat! Synd bara att jag måste tvätta nu flera maskiner om dan...
Alltså jag har inte direkt prioriterat tvätt och städ dom senaste veckorna om man säger så...jag har varit upptagen på jobbet och givetvis har dessa veckor också inneburit många stunder av gråt, grubblerier, äta kakan eller ha kvar den?, ilska och allt annat som brukar spela in när man är med om något tråkigt...

Jeje, jag återkommer kanske sen, ska blossa.
På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar