4 augusti 2012

Gokväll från ett varmt Öjebyn:)

Kom alltså hit i torsdags kväll. Igår var vi och shoppade på stan, sen på kvällen vart det fest, vi blev upphämtade av nå grabbar och gled fet bil in till Luleå ;b
Inne på området var det faktiskt kul, var in i nåt karaoketält först och svepte nån cider sen for vi vidare :)
Fick en ros ;) Fick även en bamskekram av en söt nallebjörn :)
Tyvärr hann jag inte åka nå karuseller, men det är inte hela världen:P
Tanken var väl att jag skulle följa grabbarna ikväll och festa också, men jag pallar fan inte..
Tåget hem går redan vid tio på morgonen:(
Så jag har lekt med Milton en stund medans Conny var borta, Gulla jobbar...lite trist, vi hade kollat fel på hennes schema så hon var visst inte ledig hela helgen som vi trodde :( Men vi hade ändå kul igår så, sen har vi ju planerat in en båtresa inom kort ;)

Jeje, jag ska lägga på lite kaffe jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar