19 augusti 2012

Mobajlnörd

Vi kör väl med en morgon update.
Vaknat och varit pigg???är piggare än annars?
Jaja, bara bra :)

Sista jobbdagen, sen har jag ledigt en hel vecka :) jag ska passa på att bjuda hem Hannah när Toffe åker till stan..han ska väl jobba nå stopp, och mina bröder ska jobba med honom och bla bla bla. Blir iaf ensam i elva dar, fett najs!:)
Kan behövas om inte annat.
Och till er som fortfarande undrar. Jag är fortfarande singel.

Igår visade nån snubbe långfingret:p säkert har jag råkat sprätta sten nångång:p
Iaf såg det väldigt löjligt ut :p han höjde minsann handen och såg så tuff ut med takboxen på taket, ungarna i bilen och nå fula barnsolskydd på sidan och bältet på :b tänkte åk du hem till din tråkiga fru och tigg om ett skjut istället! Tråkiga människa!blääää.
Inge fel i att ha bälte! Men ändå :b

Nåjo...hmm i duschen för ett tag sen höll jag på dö!!! Fy vilken panik!!en jävla spindeljävel kröp och klättrade och var äcklig:/ hujj! Tänkte genast på Linda och tackade att det var jag och inte hon  som stötte på den:p för linda hade nog dött dit, eller sprungit ut naken eller nåt :p
Hon äääääälskar spindlar;)

Jaja, nu ska jag cykla till jobbet.
På återseende.


1 kommentar:

  1. Ja, jag hade nog antingen dött av panik eller sprungit ut näck och bett någon döda den :)

    SvaraRadera