8 augusti 2012

Godkväll.

Idag har vi hängt på stan, jag, Linda, Emma och kidsen :) Jag köpte mig en till skinnjacka, tunika och ett linne :) Nu får jag fan sluta alltså, snart åker vi och jag väntar även på ett klädpaket ;p
Måste ju spara lite cash ju!
Nå annars hade jag faktiskt trevligt, gick och bar på lilla Maja ett tag och det kändes knappt! :p
Eller ja, jag fick ju byta "ställning" lite då och då , men alltså hon är ju lättare än Valle iallafall ;) hehe.
Nåjo, vi avslutade med leksaksaffären där jag hittade en tuff väska åt Amanda :)

Stötte även på min vän Hannah, alltså det är över ett år sen vi träffats! :( Men jag är ledig på måndag så då åker jag in till stan igen och då ska vi banne mig umgås! :)
Vi har en hel jävla del att snacka om ;)
<3

Nu hänger jag här på Åsvägen, ska väl vänta tills Toffe hämtar upp mig, han har köpt med whiskey till Lindas svärfar :D

Förövrigt hoppas jag att allt löser sig nu snart, verkar som så...men man ska ju inte förhasta sig, är van att saker och ting skiter sig i mitt liv..
Men jag HOPPAS!!:)

Jaja, nu ska jag vara social.
På återseende!

1 kommentar: