28 augusti 2012

Effektiv!

Jadå! Jag har hunnit med två maskiner, plockat ut och plockat in i diskmaskinen, skurat golv och hängt tvätt. Syns ingenstans! Och egentligen bör hela huset städas från golv till tak på alla våningar, men alltså ja...nå får se, jag trivs inte i smuts och får panik av allt äckel så städa måste jag, det är som sagt mitt hem fortfarande, men jag vet inte, jaja.

Och ni också håll er jävla borta härifrån!!!! Och från brevlådan!allt åker direkt i soptunnan!! Så länge jag bor här kliver ni då inte in här. Det ni gjort mot mig kommer jag aldrig förlåta! Äckliga patetiska människor som måste fjäska och slicka röv på folk när det börjar gå dåligt och ni kanske insett att byborna gillar mig mer än vad dom nånsin kommer gilla er.
Sen sluta fjäska för Toffe, alltså vad lider ni av? Hade hemskt gärna skrivit in er på psyket för att utreda er, och sen eventuellt medicinera er så ni kan vara bland vanligt,normalt och friskt folk! Det Toffe har i sin ryggsäck tack vare er är nog inte lätt att bära, alla sjuka grejer ni utsatt stackarn för ända sen han var liten, allt ni sagt och gjort!nä lämna honom ifred istället, det du skulle ha lärt din son har jag fått lära.. Jag gjorde människa av honom. Jag älskade honom och älskar fortfarande honom! Jag har gett honom det du egentligen skulle ge!
Nu är gossen fullärd och redo för allt, tack vare mig, inte dig. Hade jag varit dig hade jag skämts att kalla mig "mamma"...blä.
Lär bli liv i luckan igen efter detta inlägg ;) gör inget, nån måste ju våga säga nåt, ingen har tydligen gjort det tidigare , men nu är det fan dags!

Jaja. Nu ska jag på Apoteket:)
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar