20 augusti 2012

Hej

Blir väl dessa morgonuppdateringar som vanligt...fast idag ska jag inte jobba, nä för jag är ledig!:)
Tråkigt att vara pigg vid denna tid bara...vafan jag skulle ju sova?nå får kika tv och dricka kaffe :)

Öh igår hände nåt skumt på jobbet...en jävel som frågade "vad är ditt problem?" bara så där rakt upp och ner..en sk jobbarkompis..med mitt temperament fick hon höra några av mina problem....visserligen var det kanske onödigt att brusa upp,men jag blev fan förbannad! Bara för att jag är tyst och håller mig undan? Det är väl bättre än att oskyldiga ska få dryga kommentarer av mig? Jag försöker vara glad och trevlig även fast jag vill ligga och grina och tycka synd om mig, men det är fan inte lätt!! Och jag lyckas fan alltid såra nån, även fast jag inte vill, därför håller jag mig undan och är tyst istället....men det är väl inget problem?eller???
Nånå, jag försöker som sagt.

Nä ska tvinga den där Toffe att göra kaffe...
På återseende


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar