9 augusti 2012

rast.

Dricker en kopp kaffe och längtar tills klockan passerat nio så jag får åka hem.
Vet inte riktigt vad det är med mig, men jag är trött 24/7...jag kan till och med sova om nätterna! Eller ja..
jag vaknar ju ett antal gånger...men ändå.
Imorse vaknade jag upp svinförbannad, drömde en jävla grisdröm där jag var, just förbannad!
hoff sånt är fan jobbigt!
Sen vill jag att min lilla sorgeperiod tar slut snart..jag är fan less på mig själv nu!
Ena dagen är jag hur jävla glad som helst medans nästa dag känns som skit! Alltså man blir ju helt mongo i skallen av att få vara med om ett och annat...jaja det är väl bara att acceptera. Kanske blir jag normal nångång, kanske inte, då flyttar jag ut i skogen och håller mig där tills jag dör!

Jeje, jag ska väl fortsätta jobba. Vi hörs när vi hörs!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar