12 augusti 2012

mööörning.

Sitter på jobbet och dricker en skvätt kaffe, snart ska jag ut och jobba, tänkte hinner ju uppdatera innan :D höhö.
Idag var det fan kul att köra byn-svappis, tog mindre än en halvtimme! :b Nå i oktober när allt är klart så kör man väl den där sträckan som vanligt igen ;) jåååå.

Igår kom lillebror till byn också, jag gillaré! Han är så söt, bästaste lillebror!<3
Fick även höra att vi liknade varann, gör vi verkligen det? :)

Ja alltså gud vad folk pratar om det som hänt och sprider rykten som dom själva hört som inte ens är sanna, nå det är som vanligt.
Kul ändå, att folk har en åsikt om att jag bor kvar i huset, ja alltså det är ju mitt hem? Eller?
Bara för att andra må flytta hem eller var fan dom flyttar betyder det inte att jag gör det.
Jag flyttade från mamsen när jag var 16, och inte fan flyttar jag då tillbaka om jag så blir hemlös!
Sen kan jag lessna på folk som har åsikter liknande denna : " Jag hade aaaaaldrig...bla bla bla.." nä ni hade aldrig förrän ni själva sitter i samma sits...det är inte så jävla enkelt som det verkar....
Och istället för att sprida massa skit eller fråga runt alla andra, fråga MIG!
Antingen svarar jag eller så inte...

PÅ ÅTERSEENDE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar