10 augusti 2012

:D

" att bli bedragen chock" är det någon som sökt på och hamnat på min lilla sida. Jag gissar att det inte handlar om just mig, men kuligt att kolla vad folk sökt på när dom hamnat här :p

Jeje, har väl vaknat för ett tag sen, har till och med fixat färdigt nunan. Är väl bara kaffet som återstår att halsa.
Igår gjorde jag väl inte så mycket mer än sov efter att jag snubblat hem från jobbet.
Känner att det inte är så mycket annat jag vill göra heller...eller jo det vill jag...men inte...h..ä r...
Jaja det löser sig nångång :)

Jaha, såg precis att jag ska befinna mig i Piteå igen kring den 25e ;) Ja varför inte? Eller vi får se..jag ska ju som sagt på andra äventyr i ett helt annat land snart också så...
Men hade varit skoj, får se får se ;)

Näpp..nu drar jag på jobbet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar