15 december 2012

Tjolla!

Sitter och njuter av en kopp kaffe, har lekt med mina naglar igen :)
Fan, det är ju riktigt kul att hålla på :)
Synd att man inte är så stadig på handen och att färgen har en förmåga att hamna utanför :b
Kanske man skulle köpa nå sån där nagelpenslar och shit, bara för att :b
För visst finns det massa nagelprylar?? :p Jeje.

Vi blåste på till två idag :) skönt!
Jag har ju mina dagar då jag kör "nattskift" så uppenbarligen behövde jag sova till två :b

Igår for Toffe och jobbade lite extra, så jag hängde gäng hos Linda:)
Så skönt att vara där :) för man bara är.
Jag får känna det där "lugnet" som jag annars har så svårt att känna..
Barnen gör sitt också, jag vet inte, men den kärlek jag känner för dom små liven går inte att beskriva!
Ja, jag trivs helt enkelt "hemma" på Åsvägen :)

Jojo, nu ska jag väcka min boyfriend så han kan sova inatt.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar