27 december 2012

..

Idag är jag riktigt förbannad!!!
Ja säg när jag inte är det...

Alltså varför ska folk lägga näsan i blöt och bry sig om saker dom inte har ett skit att göra med?
Helvete vad less på människor som låtsas vara över huvudet på alla andra!
Sen leka "chef"...nä, nu har jag fått bekräftat ett och annat...
Jävla höga tankar ni har om mig egentligen!
Usch!
Jag må se dum ut, men så jävla dum är jag inte, att jag inte kan skilja på vad som är rätt och fel vad gäller mitt jobb..vafan är det här för jävla häxjakt?
Nää...man skulle söka sig till ett manligt yrke, där BARA män arbetar...

Vi kvinnor kan uppenbarligen inte jobba ihop utan skitsnack, hugg i ryggen, skvaller osv osv osv...
Nä..hädanefter gör jag mitt jobb, och inget annat, pratar gör jag bara om det är nödvändigt...

Jävligt tråkigt, men nu är damen less att bli behandlad som om jag vore helt ovetandes om allt...

Tack och hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar