6 december 2012

Godmorgon,eller?

Ja här ligger jag, klockan är 1.31. Ska jag ta morgon nu eller vadå?
Har väl sovit två timmar, det räcker ju? Eller så inte!!!
Varför gräver man ner sig i sina tankar och fastnar där? Det är ju bara grubblerier och skitgrejer som drar ner en och får en att må skit??
Vi människor har ju nån sån där automatisk "det här ska jag överleva" , kan hjärnan också, automatiskt, typ, stänga av, när man väl sätter igång och maler med sina tankar?? Det. Hade. Varit. Coolt.

Tiden går, folk förändras, jag förändras så även mina åsikter om saker och ting.
Jag tycker om mig själv mer nu. Dock kan jag känna att det skinn på näsan jag lyckats få efter alla dessa motgångar och år inte alla gånger är så bra...jag har blivit fantastiskt duktig på att sätta folk på pottkanten...alla gånger kanske det inte behövs kan jag känna..
Senaste tiden har folk som jag tycker mindre om fått sig en och annan känga...
Vafan Kicki!!!!Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

Nä men, dessa människor har väl på något sätt någongång gjort mig ledsen, och konstigt nog, även om jag själv förträngt det, påminner mitt undermedvetna mig om det, och det är då, tyvärr, som det ibland kan flyga fula kråkor ur min mun...
Jag måste nog bara börja, iallafall försöka, hålla käften i vissa situationer och stunder...förut gick det bra, men nu...helvete alltså..
Nå, alla människor behöver sättas på plats nångång! Så även jag!

Nu är klockan 1.50. Tar tid att knappa med luren...jeje, ska snöa lite...

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar