17 december 2012

6.33

Godmorgon!

Jag hoppas att jag kommer vara så här pigg på mornarna när jag börjar jobba igen :p
Drömma går ju ;)

Igår kände jag mig riktigt seriös och vuxen :b
Bakade vanilj och kanelbullar som faktiskt blev goda! Toffe tryckte hälften typ :D nå känns bra att dom blev godkända, jag kan nog mycket, bara jag vill...
Bakade även hallon och dumlekakor :b dom var väl OK :D

Hmm..annars så är det väl som vanligt :b igår tittade vi på golv till min sån där garderob som Toffie ska göra, alltså varför kan jag inte få bli miljonär eller åtminstone så pass tät att jag kan få slutföra mina projekt i huset? :b
Ett hus är väl ett livstidsprojekt, men vad jag nu syftade på var att jag helst av allt just nu är att få färdigt på nedervåningen...är som bara byta ut allt golv och bygga min garderob, sen är det klart! Då kan man börja med resten...men som sagt...ett golv som ska täcka en hel våning är ju inte gratis...nå tids nog :)

Jaja, nu ska jag lösa korsord.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar