6 december 2012

Alkohol.

Jag har varit vaken ett x antal timmar nu...har bara varit, jag har målat och lyssnat radio och bråkat med fulla idioter...
Usch, jag tar avstånd från alkohol mer och mer, bara för att det känns som att jag "vaknat"..tänkt tillbaka i tiden och det är väl inget jag direkt ångrar så, jag har haft svinroligt, jag är erfarenheter rikare men FY I HELVETE så äcklig och pinsam man varit!!:/
Till vilken jävla nytta var det att supa sig askalas, göra bort sig och ha ångest med minnesluckor på det, dagen efter, veckan efter osv??
Nää, ska man dricka, kan man dricka med måtta, för JAG har då dubbelt så kul om jag vet vad jag gör och har gjort.
Visst kan jag få minnesluckor än idag när jag har festat, men jag kommer fortfarande ihåg hur kvällen varit, jag dricker mig inte stenknall längre ..

Bara för att jag skrev detta kommer jag väl vara apfull nästa gång jag känner att jag vill festa, och göra bort mig :b
Nejdå, det går nog bra ;)

Nä ska fortsätta kolla tv..
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar