7 december 2012

Goddag.

Vaknat för en stund sen. Jag tror jag fått sova i ett kör? Nä..nångång har jag vaknat av en sjuhelvetes värk! Alltså jag grinar i princip varje gång jag har den här kvinnliga veckan, för att jag har så jävla ont!!!!
Till vilken jävla nytta ska jag gå igenom sånt här? Jag verkar ju ändå aldrig få nån jävla ungjävel, ja ursäkta uttrycket...så lika ta bort skiten!

Nej, jag är inte bitter ;)

Igår hängde jag hos världens bästa Linda. Vi gjorde det vi alltid gör, plus att vi satte upp julgranen :)
Lekte även med dom två underbara barnen. Valle är inte riktigt sig själv, men han försökte då skratta och leka så gott det gick :) och Amanda jäkla unge har blivit så himla stor, och hon pratar som aldrig förr! Kicki kan hon också säga, det blir mycket Kicki ;)
Värmer så himla gott i mitt hjärta när jag får vara med i deras liv på ett litet hörn <3 <3 <3

Jag har varit ganska ledsen dom senaste veckorna, saker och ting hinner som sagt ikapp mig, men jag försöker tänka på allt bra jag faktiskt har här i livet...
Vissa dagar är jobbigare än andra..
Dom dagar då jag är extra nere, vill man inte vara i min närhet, då jag blir ilsk som satan!
Vissa gråter när dom är nere, jag blir förbannad. Jo vi människor är ett roligt släkte...

Nåjo, nu ska jag dricka kaffe.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar