5 december 2012

Klockan..

Är vid den tidpunkt då man egentligen ska sova, men sover jag? Nä.
Jag ligger på soffan och glor serier och filmer...
Det är mycket som hunnit ikapp mig nu...väldigt jobbigt då det drabbar min sömn...och mycket annat också..
Nå en dag i sänder.

Igår var jag i Svp och jobbade, riktigt trevligt faktiskt, ja förutom vissa smågrejer jag stört mig på plus att man blir ganska "dumförklarad" av "vissa" ibland...nä nog vet jag vad jag gör och inte gör, dessutom har jag slavat i snart tre år så nog borde jag ha lärt mig ett och annat tycker man...
Nåjo nog om det...känner hur less jag blev av att bara skriva ner det..så mycket annat som också ligger och småkokar i hela denna soppa ..får se när den kokar över..

Jeje..fick jag tiden att gå iaf :b
Ska kolla nån film som precis började ..
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar