18 december 2012

Hoff..

Idag är jag riktigt ledsen...jag behöver inte fler folk i min närhet som gör mig illa gång på gång...vafan, jag försöker så jävla gott det går!
Det jag har gått igenom och fortfarande går igenom verkar somliga inte förstå...nå då är det väl upp till er själva nu...för som det känns nu, klarar jag mig själv ganska bra..plus att jag har vänner, bekanta och andra som bryr sig om mig.
Som VISAT att dom verkligen bryr sig..Hoff jojo.

Nu ska jag tycka synd om mig en stund, sen ska jag och jobba!
Fick rycka ut igår också mitt i allt, härligt!

På återseende!

3 kommentarer:

  1. Man ska inte ödsla en massa energi på personer i sin omgivning som absolut inte förtjänar den, du behöver behålla din energi för dig själv. You go girl!

    SvaraRadera
  2. Det är bara hiva iväg sånt folk!
    Du är grym Kicki, heee vet du! :)

    SvaraRadera
  3. Ni är så himla goa!:) tack som fan för det! :) Kram på er!

    SvaraRadera