19 december 2012

Goodmorning...

Vaknade av en dröm, som jag inte minns längre...
Var nog ingen braig dröm tror jag..

Nåjo, jag förbereder för ett nattskift, som lika, när jag en gång vaknat.
Ja det tänks igen...det tänks en jävla massa!
Jag till och med tänker på att kontakta spåtanten igen...jo...

Ja, jag är rätt öppen i min blogg..varför inte? Varför låtsas som att saker och ting är bra fast dom inte är det?
Varför låtsas att allt är så himla bra för att det ska se bra ut i andras ögon?när verkligheten egentligen är annorlunda?
Nä. Mitt liv består av både lyckliga och tråkiga stunder..senaste tiden tråkigheter...
Men det ska jag ändra på!
In med det positiva och ut med det negativa!
Jag skäms inte heller för att mitt liv just nu kanske inte är så ljust som alla andras...jag skäms heller inte för att säga när jag mår dåligt.
Fan ska man göra det för?

Sen skriver jag ju inte ner allt i varenda detalj, liiiite privatliv vill man ju ha ...det som skrivs i bloggen är egentligen inte ens hälften av det som verkligen händer...

Och precis allt i mitt liv är inte dåligt.
Jag mår bra över mycket också faktiskt. Glad och tacksam till mycket och många.

Igår fick jag en julis...jag grät faktiskt, men ska inte öppna den förrän man ska...
Varför jag grät, är för att jag tycker inte att jag förtjänar den...här har ni exempelvis en historia jag inte berättat om, och kommer heller inte göra...
En rätt ledsam historia det också, men som sagt, ibland måste man göra svåra val i livet...kanske kan det bli bra, kanske inte...sånt man ser.

Hoff Hoff, nu har jag gnällt och tyckt synd om mig tillräckligt i detta inlägg, så sparar skiten till nästa;)

Kaffe och cigg? Ja tack.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar