16 december 2012

Bullar:)

Detta inlägg har jag skrivit för några timmar sen....

Ja idag tänkte jag slå på stort och baka vanilj och kanelbullar :)
Varför det är så "stort" är för att det kommer vara min andra gång som jag bakar dessa :b Min andra gång i hela mitt liv :D
Jag har haft annat för mig, inte har jag haft tid och baka ;)
Mehehehehe

Jag sov till halv två idag, så blev inge skridskor:/ Nånå, tänkte fara förbi på en kaffe hos Aini iaf :)

Jag har funderat...är jag mycket hemsk och egoistisk när jag väljer att jobba julen?
Tänkte på Toffieboy...blir andra året jag lämnar honom "ensam"...
Nånå..jag ska ju göra jullunch på julafton innan jobbet, och dan efter blir det middag, så lite julig får han ju känna sig :)
Plus att Jimmy kanske kommer och "firar" med oss, så helt ensam blir han inte :b
Jeje...

Nåjo men nu ska jag och inhandla jäst!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar