31 januari 2014

Blllll

Hej.

Gick och la mig för länge sen. ..vaknar tyvärr av inte allt för mycket.
Svärord kattkräks svärord som inte fattar att man ska sova på natten!
Toffe rörde sig och jag vaknade en andra gång.
Så nu är jag nere i tv rummet och glor tv.
Jag vill sova och jag vet att jag kan, men jävlar så fort jag lagt mig vaknar jag av minsta lilla ljud. Plus att HArry gillar att klösa på tapeten bredvid dörren in till sovrummet när jag går upp. Jävlas han,  eller vill han bara vara med sin mamma?
Inte vet jag.  Less är jag iallafall.

Hört att citron kan få dom att undvika saker och ting..kanske jag skulle spraya citron blandat med vatten i trappan?  Eller kanske direkt på väggen?
Eller bara citron?
Blir väggen gul då eller?
Hoff vilka funderingar!
Jag vill bara sova. Nåjo.
Jag ska fylla min mage med något ätbart.  Sen ska jag ta ett par peltorkåpor och gå upp till sovrummet.
En lapp till Toffe om väckning får det också bli.
Väckarklockan lär jag väl inte höra.
Stackars mig. Jo det är fan stackars mig.
Vi hörs.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar