30 januari 2014

..

Länge sen jag skrev. .
Vad har hänt? :)
Hmm..kickoffen var jävligt rolig! Föreläsningar på dagen,  mingel, middag och dans på kvällen :)
Sjukt roligt och väldigt intressant. Mycket trevligt med andra ord och mycket intressanta grejer som man fick lära sig :)
Yes.

Jag känner dock att det är nåt fel på mig. Jag sover, sover, sover och sover vid alla tillfällen jag får.
Något jag aldrig gjort förut. Förut sov jag tre timmar om natten och var pigg på dagen ändå. Jag glömmer och gör fel.
Huvet värker och jag tål inte ljud och ljus längre.
Jag stressar fast jag inte behöver.  Jag blir tungandad av minsta lilla.
Nej jag är inte gravid.  Funderar däremot på om jag råkat ut för "utmattningssyndrom"..så mycket som stämmer in. .jepp.
Läkarbesök har gjorts och det är väl bara invänta svar...
Känns grymt jobbigt iallafall.
Nånå det löser sig.

Nu väntar jag på Linda som ska komma på morgon kaffe :)
Kanske jag uppdaterar senare igen.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar