3 januari 2014

.

Sömnlös som så många gånger förr.
Tänkte väl försöka få mig nån slags blund innan jobb men det ser inte så ljust ut...

Nå kan väl berätta att min födelsedag/nyårsafton var kanoners!
Fybubblan va skoj jag hade! Och jävlar i min lilla låda vad jag har dansat!
Mycket mycket roligt! :)
Och mycket folk :) skoj skoj!
Dagen efter var mindre skoj då jag vaknade med en fet bakis..men som den gamla alkis jag egentligen är tog jag en återställare i form av en hel flaska glögg och somnade om på soffan för att sen vakna upp som helt ny igen ;)

I övrigt händer inte mycket. ..jag känner att jag ledsnar mer och mer och drar mig undan människor. ..vet inte riktigt varför.  Har bara tappat suget.
Går väl över,  eller så dör jag ensam. .inte vet jag.
Nämen saker och ting intresserar mig inte längre och vissa grejer är så jävla uttjatade så ja...jag håller mig undan det mesta. Just nu.

Mmjo..nåjo. nån bild från nyår finns väl.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar