8 januari 2014

Mmm

Ja inatt sov jag väl kanske två timmar längre än igår. .
Alltså nej nu får det vara nog!  Nu måste jag ta mig i kragen och fixa till det här!
Jag orkar inte grubbla ett helt jävla år till. Nu jävlar!
Ut med fingrarna ur röven och börja agera!
Helvete! Att allt ska vara så jävla svårt hela tiden! !

Och sen några saker till. .. Visserligen kan alla försvara sig själva,  men jag är så jävla trött på att höra hur folk trycker ner min familj jämt och jävla ständigt!
ETT:

Ta reda på fakta innan NI snackar så jävla mycket skit!
Vad som händer mellan två personer vet bara dom och ett mynt har fan i mig alltid två sidor!
Helvete!

TVÅ:
Om det är nån som kostar pengar så är det NI och personen i fråga ni jämt tigger pengar av.

TRE:
Min familj råkar alla faktiskt ha jobb, så betalar för dom själva det gör dom!
Så kom jävlar i mig aldrig jävla nånsin igen med att nån av mina familjemedlemmar kostar pengar!
HELVETE!

FYRA:
Sopa rent framför egen dörr innan ni ger er på andra.

FEM:
Det finns nåt som heter TACK! !!!!!

HOFF att man blir upprörd alltså! Vuxna jävla människor!
Nåjo och jag skiter fullständigt i att det kommer bli fullt ös av detta inlägg för som sagt nu har jag fan fått nog!!!!!
Helvete!

Och en till sak...till alla och envar.
Bara för att en människa gjort misstag i livet betyder det inte att människan i fråga kommer leva så resten av livet eller göra om samma misstag resten av livet.
Att fela är mänskligt och alla kan förändras...

Fan vad bitter jag blir när jag inte får tillräckligt med sömn!:(
Nånå nu ska jag dricka kaffe och kolla lite.

På återseende! !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar