12 januari 2014

..

Väntar på att " Hur många lingon finns det i världen? " ska börja :)
Tycker den är bra :)
Jepp :)

Hojj jag blir så less på mig själv ibland när jag blir så jävla upprörd och arg över allt som sägs eller görs..jag försöker att inte bry mig men när man jävla bryr sig om vad jag gör,  säger eller lägger upp på facebook, ja då blir jag fan förbannad.

Bara för att man har olika åsikter om saker och ting så betyder det inte att den ena är sämre än den andra. .
Hoff vafan.
Blir så less...nåjo skitsamma,  whatever.

Jäkla jag drömt livliga drömmar på senaste :p
Helskumma drömmar men ändå väldigt roliga :p
Undra vad allt betyder?  Känns som att jag ska kontakta nån form av spåtant igen. .så mycket frågor jag BEHÖVER få svar på..

Ska fundera. ..nåjo nu en rök innan filmen :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar