10 januari 2014

:)

Sömnen tog slut bara sådär.  Behöver inte ens kliva upp förrän om länge. .nånå :)

Härliga 30 minus ute läser jag på facebook att det är.
Nåjo bättre än fjollträsk väder mitt i vintern ;)

Jag ska nog kliva upp strax och koka lite kaffe :)
Kolla igenom foton och skicka till Kalle som vill ha :) <3
Älskar att kunna känna lugnet, dricka kaffe och bara vara innan man ska ut och jobba :)

Kolet i bilen har tydligen gett upp, vi skulle bogsera min lover till OK idag,  men i denna kyla är det ju bara glömma :/
Så får snällt vara utan bil i några dagar till :(
Jag har jämt så himla tur med mina bilar. ..not.
Nånå :)

Ikväll ska jag på avslutningsmiddag för R som gått i pension,  vi ska även fira Elli som fått fast, mig, för att jag fyllt år och Björn som fyller 50 :)

Sen den 24e ska jag visst med på kickoff, kan ju bli spännande ;)
Haha.

Äh nu kliver jag fan upp :)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar