13 januari 2014

Ja hej

Mitt i natten.
Känner mig inte så jätte trött och låg mest och svettades uppe i sovrummet så knatade ner igen. .

Kockade ihop en omelett med ost och nu ligger jag som så många gånger förr på soffan och glor tv och nördar i mobilen :)
Vill ju sova. ..nånå testar snart igen :)

Ja alltså. ..det är så mycket jag vill testa på att göra men jag är så jävla feg så alla mina idéer jag faktiskt har, förblir oftast bara just idéer..
Varför törs jag inte?  Toffe sa att det kan inte annat än gå fel och då gör man det igen. .men fan. .ja jag vet inte.  Egentligen har ju bra självförtroende så, men när det kommer till vissa grejer så är jag bara en liten fegskit. Jepp.
Jag jämför mig så mycket med andra och det är nog kanske det som sätter stopp för allt.

" Finns hur många som helst som gör detta,  mycket bättre. Varför skulle man vända sig till just mig då?"

Ungefär så jag tänker. ..om det mesta.
Jaja. Det blir väl bra nångång.
Kan hända att jag även är rädd att få mer ris än ros.
Hojj jobbiga människa.

Och finns det inte nån där ute som kan lära mig att sluta bry mig så jävla mycket?
Jag bryr mig ta mig satan alldeles för mycket! Om både det ena och det sjunde!
Finns det nån kurs i sånt eller? :p

Nä..ska fortsätta kolla tv.
Och fundera.
Vi hörs.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar