23 januari 2014

Mmm

Alltså kan inte släppa det här sjuka du gjort, så skriver det här.
Inte för att jag tror du läser detta men säkert nån jävel du känner som kan återberätta till dig.

För det första.  JÄVLIGT fegt att gå på någon av det "svagare" könet. Och nu kommer det en hel del annat jag vill säga så jag skippar " för det andra..." och så vidare.

Inte mitt fel att du är paranoid och får delirium när du blir full.
Inte mitt fel att ditt rykte är skit här i byn, det är heller inte mitt fel att JAG som inte ens kommer från byn har bättre rykte än dig.
Och gå omkring och säga att jag snackar skit om dig när det i själva verket är alla andra som gör det förstår jag fan inte.
Att sedan få det till att det skulle vara jag fattar jag som sagt inte,  för varför skulle jag snacka skit om nån som faktiskt var en s k vän en gång i tiden?
Du har uppenbarliga problem.
Sök hjälp.

Att kalla mig för iq befriad och dum bryr jag mig inte så hårt om. För ditt jävla iq får vara hur högt det jävla vill,  du är fan så mycket dummare än mig iallafall.
Jag ljuger och bedrar inte mina vänner.
Jag sumpar inte chanser gång på jävla gång som du gör.
Ja inte fan vet jag,  kan rabbla hela jävla alfabetet.  Men det is jag inte.

Jag hoppas du har ångest. Hoppas även att du slutar ljuga och hitta på saker som är osanna, du kommer inte speciellt långt med det.
Och egentligen vill jag fortsätta detta inlägg med en jävla massa mer, men det is jag inte heller.

Nåjo hoppas att du är nöjd över att mista två människor som faktiskt brydde sig om dig och bara ville ditt bästa.
Hos mig har du inget att hämta och till Rävstigen 8 är du heller aldrig nånsin Välkommen igen.

Tack och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar