14 januari 2014

Godmorgon

Vaknade upp till att pannan slocknat så Toffe fick börja repa, men nu jävlar ska den funka som förut igen :)
Blir dock att vakta den ändå så inget oplanerat händer.
Huslivet är inte alltid så roligt, men för det mesta ;)

På nån timme ska jag ut i den 35 gradiga kylan och fixa hem pellets, går lite extra nu när kylan vägrar ge med sig :/
Nånåååå :p

Och sen till ER.
Jag har inte ägnat er värdelösa människor min energi på två år, men nu vill jag bara få ut detta.
Yes jag är en jävligt elak människa när jag sätter den sidan till!

NI ÄR TOTALT JÄVLA MISSLYCKADE SOM FÖRÄLDRAR. PÅ ALLA JÄVLA PLAN.
ATT BEHANDLA SITT EGET KÖTT OCH BLOD PÅ DET VISET NI GJORT ÄR SJUKT!
ATT TRYCKA NER OCH VARA ELAK FÖR ATT SEDAN NÅGRA DAGAR SENARE TRO ATT ALLT SKA BLI SOM FÖRUT ÄR OCKSÅ HELT SJUKT!
ATT SNO GREJER OCH SKYLLA PÅ OSKYLDIGA MÄNNISKOR ÄR OCKSÅ SJUKT.
ATT SÄGA TILL NÅGON ATT DENNE MANIPULERAT NÅGON, SOM HADE GJORT VAD SOM HELST FÖR DENNA MÄNNISKA ÄR TA MIG FAN OCKSÅ SJUKT.
NI ÄR SÅ JÄVLA SJUKA I HUVUDET SÅ DET GÅR INTE ENS ATT BESKRIVA I ORD.
HAR SAGT DET FÖRUT OCH SÄGER DET IGEN.
NI MÅSTE HA BLIVIT TAPPADE SOM SMÅ!!!!
USCH FÖR ER!!!!!!!!!

Tur att jag och många andra älskar den här personen.  För kärlek och respekt behöver alla och det är ta mig fan inget ni gett iallafall.
Köpt kärlek räknas inte!!!!!

Hoff vad less på er äckel! !!!!

Nu mer kaffe!

På återseende! !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar