7 april 2013

Javafan

Kör väl nån onödig uppdatering, säkert nån som fortfarande hänger här :b
Har lyckats ta mig ner till soffan, har även fått behålla en pytteliten bit pizza :p
Tänkte väl testa med en bit till här snart tror jag..joråsåatt.

För att strö lite extra salt i såren kom den underbara lingonveckan idag, endast 14 dagar efter senaste..är jag en lycklig kvinna över det???
Näääääääää!
Hoff. Opererar bort skiten snart, verkar ändå inte vara till nån jävla nytta!
Jeje.

Jag ska testa trycka den där pizzabiten.
På återseende!

2 kommentarer:

  1. Sådär kan jag också ha vissa gånger.. Mensen hinner knappt sluta innan den kommer igen, andra gånger är den nästan en månad sen..
    Någon bad mig kolla upp om hormonrubbningar (nu hittar jag såklart inget när jag googlar..) har du kollat upp nåt sånt?
    Tänkte på det här med svårt att bli gravid.. :(
    Har för mig att du kollat upp om det, men isf minns jag inte om/vad du skrev om det..
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fan riktigt jobbigt :/ jag känner igen namnet hormonrubbningar men jag minns inte om jag läst om det?? Tack för tipset iaf, jag ska googla lite ;)
      Synd att jag har alla världens sjukdomar och fel när jag väl börjat googla ;b haha

      <3

      Radera