18 april 2013

Dator!

Jag skriver på MIN dator!!!!!!! Som jag har längtat!
Jäkla jag ser saker nu :p haha
Tack igen Kalle, du är bäst, kommer alltid vara!! :) <3<3<3

Idag har jag hunnit med både nytta och nöje, dvs lite jobb och sen leklandet med Amanda.
Dock blev det inte så himla mycket lek då Amanda var lite hängig och kinkig.
Men vi klättrade lite, spelade innebandy och åkte kana iallafall :)
Avslutade med att fika :)
Sen for vi hem :) Från Svappis till typ Suptallen var det mera tyst i bilen :P
Amanda blev sur för att jag sjöng i bilen och jag blev sur för att hon blev sur :P
Min surfia! Haha väl hemma när jag frågar om hon är sur säger hon;
" Du är lika surig själv!"
Alltså underbara älskade lilla flicka!<3<3<3<3
Och ifall nån undrar så är vi alltid så här mot varandra :b
Fler Amandadagar, ja tack :)

Nåjo, nu ska jag väl inte göra desto mer...sitter och spanar på skor, får se om jag råkar beställa nåt par ;)

Jeje, vi hörs väl.





PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar