10 april 2013

Jamorro

Idag har varit en ganska öh ja inte vet jag, jobbig dag kanske? Varit till city och snackat med läkare..
Har mest varit förbannad faktiskt...försovning, pengar som kunde använts på annat blev kastade i sjön, kärringjävel som gick före i kön som fick sig en jävla känga ja och så vidare...

Tur att Linda var med mig till stan, på nåt sätt blir jag alltid lite gladare av att ha henne omkring mig :)

I övrigt har det inte hänt nåt..jo jag har kommit fram till att jag mest troligtvis hamnat i en sorts livskris..30 års krisen ni vet...
Symptomen stämmer in som handen i handsken! :/
Nä jag är inte 30 förrän om två år, lite mer, men själva krisen har drabbat mig ändå...nå hoppas det löser sig. Det gör det alltid. Förr eller senare.

Nåt jag tycker är kul när kunderna från Hemtjänsten fortfarande pratar om mig :) till och med vill att jag ska hälsa på ;b
Jag saknar en del kunder, det gör jag, men ack så mycket bättre allt blev av att säga tack och hej :)

Jojo..nu göra annat.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar