19 april 2013

Jamorro!

Känns fantastiskt fint med dator igen, ja jag vet inte, men känns underbart iallafall! :D

Idag blir det bara lugna puckar, tänkte ta mig till Konka på en stund och hämta ut min nya lur :)
Är väl nåt fel på den säkert...brukar ha den turen när jag beställer grejer...nånå..hoppas på det bästa iallafall!
Sen tänkte jag dra mitt inte allt för stora arsle till Åsvägen och hänga där tills Linda ska på jobbet :)
Joråsåatt..

Idag är det 29 dagar kvar tills vi drar, ska bli förjävla skönt att komma bort härifrån ett tag!
Jag gillar byn, det gör jag, men jag gillar även att se och uppleva annat som inte har med byn att göra:P
 Yes.

Nä om man skulle halsa några koppar kaffe och sen bege sig...
Får bli så.
Och här får ni en gammal bild. Finns inga andra...just nu.


 
 
 
PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar