22 april 2013

Hej!

Idag har jag inte gjort många knop igen, det är när solen skiner som jag är som mest aktiv och det är då jag orkar mer ;) Nu har jag inte jobbat på några dar heller, så man blir rätt lat...eller man och man, JAG kanske det heter :P
Däremot har jag har varit duktig och betalt alla månadens räkningar, deklarerat och fixat viktiga papper som ska skickas iväg :)
Så nåt vettigt har jag lyckats med ändå :D

Toffejävel jobbar stopp :b Linda fyller år, henne har jag försökt nå, men det verkar vara omöjligt ;)
Hon har väl fullt upp säkert ;) <3
Jag spanar besiktningstid lite titt som tätt, vi har en tid den första maj, men jag vill ju helst ha en tid nyss..så jag kan ta mig nånstans!
Nå bara hålla tummarna...

Jeje, jag ska fortsätta med att lägga bilderna från luren i mappar, tog längre tid än vad jag tänkt..
Nåjo...var ju som sagt en hel del bilder..

Bilden är tagen idag, Degiz har varit som ett plåster på mig och alla grejer ;b








 













PÅ  ÅTERSEENDE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar