8 april 2013

Hejhej

Pizzabiten fick jag minsann behålla :) dock kan jag bara äta små portioner innan det tar stopp, men det löser sig, jag är nog helt frisk till imorgon :)

Solen skiner och jag har varit ut på altanen och rökt cigga och druckit lite kaffe, som fint :)
Tänkte väl fortsätta med det här snart :b

Ber om ursäkt för bilderna som blir gigantiska trots att jag ändrat i inställningarna på appen, det får helt enkelt va, ni kanske upptäcker nåt på bilderna som jag själv missat :D höhö

Mer då? Ingen aning, livet flyter på i både med och motvind.
Jag brukar tänka på världens bästa Hannah R, när jag är som mest nere och jävlig, det hon går igenom nu, vill jag aldrig gå igenom, trots att jag en dag tyvärr kommer få göra det, men med Hannah i tankarna brukar jag ta mig själv i örat och skärpa till mig! Du gör mig starkare Hannah! Tack för att du finns <3

Nåjo, nu ska jag ut och blossa.
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar