16 april 2013

Hej mitt i natten

Ligger i sängen och snöar runt på nätet...grymt frustrerande att det går så förbenat segt bara!
Min surftjosan är tydligen slut, då blir det mer än segt att surfa..men det är ju inte hela världen :b

Idag har jag hängt på Åsvägen. Svärfar har varit och hälsat på. Gled även bil med gubben en stund.
En trevlig dag har det varit med andra ord :)
Jag har varit på topp humör hela dagen och det är fan längesen sist!:b
Måste bero på att jag slutat med en utav mina mediciner, som fan bara gjorde mig jäkligt aggressiv och lite speedad också, ingen bra kombo.
Så nu har jag bara en medicin och sömntabletter, känns bra! Yes yes.

Annars vet jag inte så mycket...jo vi har, eller Toffe har, målat golvet vitt här på övervåningen i "hallen", så jävla läckert!
Ännu läckrare blir det när det är helt klart.
Lila tapet som ska upp, lister och dörrar ska bli vita osv osv :)
Kommer ta ett tag, men det gör inget :) kul med projekt.
Jaja, jag ska också försöka joina drömmarnas värld nu.
En bild på golvet får avsluta detta inlägg.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar