17 oktober 2012

Svacka.

Okej. Just nu känner jag mig i en svacka, eller är det bara för att jag blev väckt mitt i natta och inte kan somna om?!?? Galet jävla förbannad är jag iallafall!
HOFFFF!VÄCK MIG INTE UNDER NÄTTERNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan svårt att somna in, svårt även att somna om! Åååh, jag som hade tagit ett sömnpiller och tänkte sova natten ut, tar jag en nu vaknar jag väl vid 15...
Ja som sagt...mitt liv ska alltid vara lite stormigt och upp och ner, när nånting löser sig börjar nästa ting tjorva.
" Du hade haft ett tråkigt liv utan alla dessa stormar" sa spåtanten till mig.

Och det är faktiskt sant! Utan alla dessa speciella karaktärer runtomkring mig, och utan alla dessa stormar hade livet varit rätt enformigt, jag har ju varit sysselsatt i nåt år nu ;) hehe
Nä men en storm är väl på väg igen kan jag känna...jobbstormen.
Jag vet inte om det är så bra att skriva ner desto mer om det...man vet som sagt inte vem/vilka som hänger här, eller ja en hel del vet jag väl om, men en hel del är väl rätt okända för mig...
Och en hel del gillar att skvallra har vi ju märkt. Inte för att det finns desto mer att skvallra om, detta handlar mer om hur jag känner mig behandlad osv osv osv osv osv. Vi sätter punkt om det nu.

Pratat med A i en timme, inte bara jag som är vaken tydligen ;) Jag gillar A. Min stöttepelare, min alvedon, men framförallt min kompis! <3
Så det så!

Jaha nu då?
Kanske skulle hoppa i duschen. Kan ju vara skönt. Jo. Det gör vi.
Vi hörs väl. Och så lägger jag ut en bild som inte har nåt med texten att göra :b

Malin, jag och Maddis :) Temat för veckan var "fjortispose" på alla bilder ;)


PÅ ÅTERSEENDE!

3 kommentarer:

  1. Ja nog fan vore det trist om allt bara var samma samma hela tiden, lite upp och ner måste man ju ha!
    Har du förresten nångång läst om bipolär eller borderline? ;)
    Jag är visst lite åt bipolärhållet.. men det syns inte direkt :P
    /Peka

    SvaraRadera
  2. Precis :) Jodå nog har jag läst om det, men jag har faktiskt ingen diagnos har vi kommit fram till efter år med tester och utredningar :) Eller jo, kronisk depression lider jag av :b Men vet inte om det är en "diagnos" så....

    SvaraRadera
  3. hehe gissade det, men visste inte att du kollat upp sånt :)
    Ja alla har vi väl nån slags diagnos :P

    SvaraRadera