18 oktober 2012

Godförmiddag!

Vaknat för ett tag sen, denna natt fick jag sova iallafall :)
Har halsat kaffe och tänkte väl fortsätta med det...imorn ska jag äntligen få jobba! Alltså det här med att gå hemma, visst, det är rätt skönt, men efter en stund blir det fan bara jobbigt...
Det kliar i händer och fingrar! Och så blir jag allmänt mongo och uttråkad :b

Nåjo, får se vad jag ska hitta på nu då, lillebror gick och vilade, han har nördat spel sen tidigt imorse:p
Linda är sjuk och jag vet inte om jag orkar ta bilen nånstans...äh jag sitter hemma :)
Kanske kan pyssla ihop nåt kuligt...plantera om blommor och sånt där trevligt :)

Okej, har suttit ett tag med detta inlägg...avslutar nog här.
Men först vill jag skänka en tanke till Jennifer samt alla hennes nära och kära. Ett år har passerat...jag hoppas du funnit ro <3.


















PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar