20 oktober 2012

Jo nä men att...

Känner att det ligger mycket aggressioner i luften nu...snart rinner bägaren över, då vete tusan va fan som händer...
Alltså måste alla stormar komma direkt efter varandra???Denna storm gör mig inte deprimerad som tur är...denna jävla storm gör mig galet jävla förbannad!!!!
Fast samtidigt gör det mig deppad ÄNDÅ, för hur kul är det att gå omkring och vara förbannad hela tiden egentligen???

Nä jag får nog helt enkelt söka mig bort från alla dessa psyk jag jämt stöter på och hamnar i oväder med...
Varför träffar jag dessa?
Är jag själv psyk eller?
Dras dom till mig? Dras jag till dom?
Inte fan vet jag! Men nu vill jag ha en liten paus från dessa människor iallafall!
Varje år är det nån ny jävla stjärna...Hoff.

Jaja. Jag ska väl försöka sova.
Dansa och skåla för mig också, ni som nu gör det.
På återseende!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar